viernes, 3 de abril de 2009

nube (and creator friends)

Això es aburrit...no tinc feina i la que tinc es de machaca. Necessito coses sense sentit! Daquestes que quan et surten et quedes pensant un rato...es que és buníssim! Però que si no has estat present en el moment que ha sorgit la idea penses...aquesta gent es molt rara, no fa gens de gràcia i sestan partint. Pero segur que algun somrriure tarranquen de veure lo be que sho passen. No els hi trencarem la ilusió no? I no permetrem que ens la trenquin.

5 comentarios:

Anónimo dijo...

penjat dels ous aajajajajajajajajajajajajjajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajaj

Anónimo dijo...

ooooohhhhhh!!! niru niru niruuu es un ós gordu i macu am un bebé ós als peusss!!! macu macuuuu

tu calla elefant aburrit! k son divertides les aventurillas jonasiles!! me partit mol! explica mes i mees!!!

un besuuu!!!
del

la nube dijo...

jajajaj! kom ho has sapigut k era un os!? buenu la veritat es que es una dona disfrasada d os. A mi em sembla que es la dona de lEndeví (asterix i obelix) amb el seu fill pero no tho puc assegurar pk no la conec en persona. Només he sentit llegendes, pero al trobarme aquest pantocrator no hi ha cap dubte de que va existir.sisi. teoria jonás :)

Anónimo dijo...

Joder com estem! així que el teu nou hobby és buscar cares de jesus a les taques d'humitat de les parets vienenses...vaya...vaya... De fet t'entenc perque laltre dia vaig tenir una experiència propera a la mort al trobar-me una aparició en un fuet de casa tarradellas (a puntito de llamar a los de cuarto milenio....)
buenu titu lo dixo k kontinuis am les teves olles esquizoparanoikes i kuidat moooolt!
un abrasuuuuu

la nube dijo...

jajaj. ets el diego oi? no hi altre que pensi tant com tu que estic en un altre món, crec. les kares k em fas de...pro tu tiu, on vius?jajaj. a Wien!!