miércoles, 8 de abril de 2009

20 dies! (diario de a bordo)

Ja han passat casi 3 setmanes i tinc el record molt borrós de quan vaig arribar (per la son i el costipat, lògic). Porto una setmana ja treballant en una agència de publicitat. La veritat es que no tinc molta feina i tinc molt temps per fer coses per mi (fins i tot poemes...) i mho passo be (8h al dia,jaj!). Encara no els entenc quan fan conyes en alemany pero ja mhe apuntat a un curs per la tarda per poder riure (més!). Ja fa molt bon temps. Alhora (alhora! aquesta paraula la sento mil cops al dia perque visc amb italians i la fiquen a tot arreu - estic aprenent mes italià que res) que es bo perque necessito el sol, no magrada perque se que la neu sestà fonent i sem acaba el chollo! Ya vaig nar la setmana passada a esquiar (yija!) i la neu ya estava pasteta. Per això ara estic organitzant una anada a Innsbruck! A un glaciar que tanquen les pistes més tard. Salimooos...

7 comentarios:

Anónimo dijo...

k content i feliç i anis i perdiç.
aixi magrada miki mouse.
jo vull neu o pasteta o lu k sigui... i aket any nai de nai. ñiñiñi. un atre any serà!

segueix aixi kem fas feliça només de "veuret". nos vemos (blink pink jajajajja) per lskype!! muaaaaaa!!!!

itziar dijo...

Oye pero q bien vivessssssss


veo q todo muy bien ehhh




un petooooooo

Thaimon ses dijo...

ja tinc el bitllet per fer la visita de rigor!
M'he enxufat amb el papa y la mama a un hotelito de merlins!!! aixi que el dia 29 de maig nus veiem per alli. El chuski t'envia records...

itzi dijo...

el diario de vitacora está muy abandonado

te ordenos que (nos)actualices

itzi dijo...

bitácora... con B... (es q stan juntas en el teclado, no soy analfabeta XD)

la nube dijo...

de merlins! ah'i te espero. envieume a la una un temps k la trobo a faltar!

sisisiis, iziar, k ya actualizo!!

Anónimo dijo...

eeeeeehhh aixo això.... estas viu viuet???
la uniula deu estar flipant, buscante pels racons..... tota maka i plorosa.
mua!
del