martes, 21 de abril de 2009

Concert Joey Cape



Zuplás. Tot va comencar perquè em vaig enterar que dos dies avans d´arribar aquí Wien, van tocar Streetlight manifesto en un lloc anomenat Arena Wien (i quatre dies despres tocaven a Barcelona, ah lo peor ah). I em vaig enfadar molt. Els hi vaig escriure una carta dient que tenia secuestrat un dels seus trombons pero no va colar (suposo que no va ser la millor idea). Així que em vaig dirigir directament a l´estat d´Austria (sisi, en persona). I molt correctament i vestits així monocromàtics (com la foto que vaig fer pel la Itziar) em van donar la web i em van explicar que era un antic matadero okupat. I que a base d´anar organitzant coses, l´han legalitzat. Buenu, això, i a la web vaig veure que venia en Joey (excantant de Lagwago). Així que vaig treurem algunes cancons, les hi vaig tocar a les noies i vaig arreplegar a una catalana i a una italiana perquè macompanyessin. I al anar al lloc aquest ens vem trobar a gent molt extranya. La reina: aquesta dona que shavia pintat un girasol a cada nalga. Increible. Gent vestida totalment daurada o amb estampats super besties de flors...i es que també es feia una festa dacomiat al hivern i benvinguda a la primavera. Em van entrar unes ganes de canviar la entrada per un moment...jajja. k va! va ser brutal. A primera fila, com sempre, i cantant anglès inventat. De tant en tant he de dir que em sabia alguna lletra suelta (jajajja! no paraula, lletra!). El més que ve, ve La vela Puerca. Si algú vol venir per les dates que em digui algo!

6 comentarios:

Anónimo dijo...

Deberías escribir un libro, te lo juro... me encanta tu manera de explicar las cosas, jajaja

veo q a psar d echar de menos a Una todo sigue bien por allí

Anónimo dijo...

soy itziar por cierto...

Anónimo dijo...

k bestiaaaa!!!! faltava el tony slay (com sescriu??) pero k guai! i va tocar en acustic?? cansonetes makes dakelles seves? i de lag? uauauauahhh jo volia estar alla! saps k? la vela puerca tb token al vinya rock! pero no hi nire segurament... me fet vella per akestes coses ja em sembla.
buenu nen! disfruta les cançonetes! i no paris de tocar!!!
un besito!
del

Anónimo dijo...

k mona la caseta am un ull obert! ets tu de bon matí*

la nube dijo...

esoeso! aket es el k no vaig contestar! doncs sisisi. va tokar de les seves i despres de lag. molt bestia. i la penya li demanava cancons k a mitja canc no senrrecordava. jajajaj del plan edu i yo. ket taya el royu. jajajja! pro la casas no te un ull obert! es la boca es un monocle de tiu! un urangutá!

pues iziar, me ha pedido mi hermana k eskriba mas poko pk aveces me paso un pokete. mas fotos i menos hablar. si? bueno las historietas sguiran per mas cortitas :) me lo paso teta escribiendo jajaj

Anónimo dijo...

no paris! no hu tallis! endavaaaaaaaaaaaaaaant joder k mola molt!!!!
calla, tu si kets un monocle orangutan...
liu