viernes, 24 de abril de 2009

Quiero un Pantocrator con mi cara! (així va la cosa)

Tinc mil fotos per pujar i mil historietes per explicar i no puc parar de crearne de noves. Es difícil tenir el blog al dia. Vaig anar a esquiar fa...com 2 setmanes a Semmering amb 3 vascos 1 dia (mhan de passar uns videos brutals) després vaig estar a Praha (Rep. Checa) el cap de setmana passat amb els italians, i aquest cap de setmana he llogat un cotxe amb uns altres vascos per anar a esquiar a un glaciar que està a 400 km daquí (avui estan a -9 graus als 3.100, que es on son les pistes). A lo bèstia.
Durant la setmana a la feina ja mhan donat projectes mes creatius (logos) i hi ha molt bon ambient (encara que no menteri de res). Tenim futbolín, pinball (molaria tenir paintball,jajaj!), i la We però jo encara no hi he jugat (pk sempre estan els jefes, jaj, i fa cosa dir...se puede? pero algun dia em viciare, sisis, segur). Laltre dia el meu company va proposar mirar una peli al jefe (39,9 es diu la peli). El jefe va ordenar que anessim a comprar caviar, salmó, patates (xips, jaj! xino,xinxeta, xerinol.la, aixoplug, xispa, guspira? ... Avui he arribat a la feina a les 11 pk ahir el jefe em va dir k si algun dia arrivaba a les 10, 10 i mitja, no passava res. Jo li vaig contestar: No em diguis això pk llavors arribaré a les 11, 11 i mitja i em va dir que li era igual.uops! I com ahir teniem una despedida duns de santader...aquest matí imposible llevarse dora. Amb tot això vull dir que no feu molt cas a les tonteries que dic. (Que, per cert, aquí a la feina tinc una maquina de fer pegatines i en vaig fer unes 200 ahir per la festa. Eren pegatines amb paraules sueltes: flipao, pesadilla, tostonako, voy ciego, diosa, el p* amo, desfasado, reservado...la questió era enganxar a una altre persona el que penses della. Quin riure. Va acabar tota la discoteca amb pegatines. Era brutal poderli posar una pegatina de "tostonako" al típic pesat que set enganxa. Però tot amb un somrriure gegant. Jo em vaig fer una pegatina única al món que deia: Quiero un pantocrator con mi cara! No podia ser menys) Toooma parentesis dins de parentesisako!), ron, vodka, cocacola... I ens vem posar a mirar la peli en alemany a la sala de reunions menjant i bebent. No em vaig enterar de res. nono. Hi havia moments que tots reien i jo no pillava res. I daltres que ningú reia i yo em partia...(...). Però es que només em podia riure de les coses mes bàsiques: que un es rellisca...deuen pensar que sóc super bàsic pero es que és impossible. Ahir vem fer un dinar de despedida dun de la feina i també: tots fent conyes en alemany i yo sense enterarme de res (de tant en tant si k em parlen en angles o jo pregunto. no es tant trist. es graciós perque mimagino desde fora i fa molta gracia veure que un tiu no sentera de res mentres els altres es parteixen. igualment em contagien somrriures.).

(tinc tots els parentesis tancats Mosèn Cintu? :)

2 comentarios:

Anónimo dijo...

de fet tu el k has de fer es mirarte tot el ratu des de fora, així riuràs tota lestona (és realmen graciosa lescena, am els ulls del piulu de madagascar, miran a un costat i un atre continuament...) i així en algun moment riuràs am ells, i semblarà k tenteras.
tenteraaaaaasss........
del
mua!

la nube dijo...

jajaj! sisisi! ya em ric molt! ric ric ric rec a rec.jajaja