martes, 19 de mayo de 2009

Ra-ra-ratíula! (tots!)

Em canvio de casa! Fa poc van venir dos nois de Santander. Als poc dies, a un d´ells li va sortir feina i va marxar. A la setmana al segón li va passar el mateix. I com sóc un esquirol que rumia i rumia, vaig pensar...si eren dos que dormien en una habitació... i sen va anar un al poc temps...Va quedar un sol...i si aquet, a la setmana, s´en va anar...sense tenir en compte el temps que van ser-hi i les torrades que esmorzaven cada matí...puc deduir...que...ara els dos estan junts?...mm....no...no té perque...mm...ho tinc!...a no...mm...ehm...ah! yasta! hi ha una habitació buida! yiiiiiija! És una habitació doble buida per mi en una casa amb un menjador enorme, amb dutcha al lavabo (que estrany) i rentadora! El pis té dues habitacions dobles, la meva i una altre on hi ha una noia vasca i una altre sevillana. I després hi ha una habitació individual que es un zulaco on no hi ha ningú. Ahir (s´escriu així?) a la tarda vaig fundar un Comando Vasco que m´ajudarán avui amb la mudansa. Hem de traslladar el matalas també per qué els d´allà són néfstos (sisi, néfstos). I que suposa tot això? Doncs que qui vulgui venir té un racó molt comfortable a la meva habitació o al zulaco. :)

3 comentarios:

Elena dijo...

Oééé´!! Pis nou!! vull un tour virtual!!

Un petó germanet!

itziiiiiiiiii dijo...

¿comando Viena? no digas muy alto lo de que has formado un "comando vasco" q aun confundirás y crearas polemica...

juuuuuuu

petooo

Anónimo dijo...

una ratiula vienesa!! com les de londooon... makes!!!
k crack am el pis!! ueueue al loro!!
un besiulo!!