miércoles, 24 de junio de 2009

Viaje xú xú! a Eslovenia!!!



Per fi he acabat d´editar el video. Són unes 600 fotos en 4 dies. 24x4 són 96 hores...600/96 es 6,25 que això és una foto cada deu minuts. Són d´aquets calculs que fa grácia fer-los però que sajusten ben poc a la realitat. Com el Josmar. No, espera...el Josmar no es cap calcul...ja paro. Espero que disfruteu el video! Es ben curiós (amb la mà fregant la barbeta i fent "cara de mhm...") perqué le editat tot a la feina quan no tenia feina. De cop em trovaba en moments que ja no sabia que buscar a internet i em comensava a emprenyar (em sona a telaranya aquesta paraula...) però de cop m´iluminava i em deia a mi mateix: doncs fique´t en serio a fer coses per tu. Total, justament aquests dies que no em donaven cap feina, eren els que sortia més tard. Deuen pensar...aquet tiu...es mooooolt estrany....Doncs sí! Faig el que em fa sentir bé! L´altre dia vaig tenir unes paraules curioses (mhm) amb una amiga:

- k no puedo mas irene...k yo soy mas lasai (es trankis en vasc)

- No creo q te estuviera pidiendo nada imposible...
Q se q tu puedes!

- tu tienes más fuerza y más pasón, lo mio solo es locura...

1 comentario:

la nube dijo...

se ve fatal! se me han cortado mil fotos...a ver como lo hago