viernes, 24 de abril de 2009

Praha

Em va encantar. Era la meva segona opció a la llista de ciutats on realitzar la beca. Potser mhagués agradat més ferla allà perque mho vaig passar molt molt be i la ciutat es molt bonica. Amb carrerons estrets empedrats. La part historica es enorme i tot és empedrat. El que em tira enrrera és això, que les voreres no són finetes com aquí (que de tant en tant torno desde la feina en el meu miniskate per un camí nou que minvento i mho paso mooooooolt be. O tornar de nit perquè no hi ha ningú al carrer a partir de les 9. És perfecte i gustós.). La placa de la primera foto es la més important. Allà hi ha un rellotge que a les hores en punt sobren unes finestretes i, amb un mecanisme que va a trompicones, surten els apostols a dir hola, que tal penya! i diuen que a vegades Sant Timoteo (sisi, es apòstol, a grècia era el déu Timo. no se que va passar exactament però el van fer fora de l´Olimp i es va buscar una feieta per anar tirant dapòstol) es porta una taula de mescles i es marca algo. jajaj! A part Praha te un panorama alternatiu bastant bèstia pel que he vist i m´han explicat. La primera nit vem fer el guiri i vem acabar a una discoteca plena ditalians i del estil ibiza (i clar jo no portava pantalons blancs). Penós. I més penós si just el dia que hi vas, San Timoteo no punxa.pffff... La segona nit, un italià que coneixem dallà, ens va portar a un lloc increible. Era un bar super autèntic (absenteria) que tenia dos pisos cap abaix. Era com un laberint amb totes les parets ilustrades. Al primer posaven house i lambient era més puestins però al segón...era increible! Era un autèntic zulo-laberint amb la totxana vista on posaven Drum&Bass alternat amb Reagge. Encara no he trobat un lloc tant autèntic aquí Wien.
La última foto es una chapa que diuen que si toques el gós et dona bona sort. Mimagino lo brillant que estaria tota la ciutat si tocar ferro donés bona sort. No us imagineu com brillava en viu. Jo no la vaig tocar. Estic fart de les supersticions que tenen els italians i em fan fer. jajaj! No pots fer res! o a la mínima has de fer un ritual per salvarte. Que no home, que no! que no cola! Donam un mirall que ja vuràs que li faig! jajajja

5 comentarios:

Anónimo dijo...

Hombre PRAHAAA!!!
Bonica ciutat!!
A mi em fa recordar a la camiseta del Birru!!! jajaja!
t'envio un pto molt grosss!
nyu:)

la nube dijo...

ooooooooohh! et trobo a faltar!! as de venir a disfrutar axo tan maku!(i el gonzalín! k tambe trobo a faltar la seva felicitat:) i per fi entres! jajaja.

birru dijo...

pero q tio!!q cabron, yo el dia 26 de maig tb estic a praha, pero fent 1escala am l'avio...(aces gracia...)x cert suposo q ja es masa tard pero maniria be una altre samerreta de pragha,ja saps per si algú mapura aquest estiu i maig demportar alguna!!

la nube dijo...

fent eskala per anar on? pk jo vull tornar a praha pro nose kuan pesau.estiguet uns dies i fem festa alla k ya la tink detectada. i si hi vas comprat una birra k es diu Kozer (la negra!) es increible i alla les birres son super barates. yo em vaig omplir la cartera amb 6 birres inceibles de 0,5l per mi. i netre tots vem pillarne 20 més. les tipiques k a bcn al super (si les trobes) et costen 4 euros i alla al super et kosten 2o centims. ces´t bestien.
pro ets patètic...vinem a veure titas! jajajja. yo, si mapuras, portaré una samarreta posada. jajajaj!

birru dijo...

q va no+ estic alla 2 hores o x ai, vax a istambul una semaneta...no se,es un plan.Axo si, prenc nota d les birres x si tinc q pillarla a laeroport, q mai se sap. total q no crec q ens veiem alla, max de mirar algun finde x venir abans d q tornis.ja parlarem,dew warrila