viernes, 8 de mayo de 2009

Más fotos y menos hablar!

Això és el que damana el públic. A part de reclamar "el pan que habla" que han vist en un cartell a la ciutat. Però...uops! no tinc les fotos aquí. En tenia unes quantes al ordenador de la feina pero l´altre dia va fer "puf". Bueno, més que puf va fer una "conjelata minuta". És un "modus operandghi" que es basa en una sentada de pixels. De cop, quan decideixen els pixels, fan un "hops" i d´alla no els mou ni Déu. Ni els del mouse. El més inquietant és que no va sortir ningún comité representant dient que "chapets", nono, no es van esforsar per ordenarse i donarme algún tipus d´informació. (01110011010110101, ni això). I el cas és que vaig pensar...reinicia (lògica aplastant). Els hi dic adeu, per tantes hores junts. Es que encara que shagin plantat, jo valoro tota la feina que han fet per mi, sóc un bon patró. I quan es torna a encendre...Els tius s´havien organitzat per tornar a representar el fons descriptori i el puntero girant (com dient que están pensant, però no és veritat, crec. no hia tant que pensar). Cal dir que la "conjelata minuta" va sorgir per diverses causes amb les quals jo hi puc estar relacionat. Un matí dAbril, quan la senyora Edinglingden pasejava aprop de les vies dAlßser strasse construides per un enginyer rumà, que no romà, jo vaig conectarme a Internet. Cansat de la música que tenia al moment vaig disposarme a buscar-ne de nova. De sobte!! (em va fer susto) em vaig topar amb una web que es diu: bsidesrus.blogspot.com. Es tracta d´una web amb CDs estranys dels grups que m´agraden. I som-hi (a provarla). Download, download, download, download, download, download, download, download, download, download, download, download, download,download. Però llavors necesitva el software per traslladar la música al mp3. Download. Install virus...Aceptar o Cancelar...Aceptar! Formatear discoduro...Aceptar!. jajajja. nono! Però ho vaig instalar i ok. Tinc la corazonada d que te algo a veure perquè quan va fer la "conjelata minuta" l´acavaba d´obrir. Bueno, vaig demanar els CDs per restaurar el sistema i el sistema deia que estava tot "de merlins". Però no. Llavors em vaig girar cap als meus companys de faina i vaig dir: Això no funciona... És molt estrany... I ara estic en un ordenador nou, on, de moment, els pixels m´obeeixen.

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Prou excuses i les fotos del cap de setmana fraternal ja!!!

Elena

la nube dijo...

jajaj! ya vaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

itzi dijo...

siiiiiiiiiii

yo quiero verlasssss

Anónimo dijo...

juasjuasjuajsuajuas la revolution dels pixeeels!!! bonissima la historilla!
mua!
del